(SEMASA) Kinohimitsu Kolagen Activ, Pertandingan Pencarian Duta Kinohimitsu bermula (Pertandingan Aktifkan Kecantikanmu) dari 1/3/15 hingga 30/4/15

Spread the love

Ads-01

  • Pertandingan ini eksklusif untuk rangkaian Guardian di seluruh negara sahaja.
  • Pendaftaran secara atas talian atau poskan ke TRN Marketing (M) Sdn Bhd.
  • Hadiah Utama bernilai RM 15, 000 (wang tunai, hamper produk dan baucar) serta 2 Tahun Kontrak Duta Kinohimitsu

Kinohimitsu Kolagen Activ mengandungi kolagen marin dan ramuan semulajadi yang lain termasuk ekstrak buah camu-camu dan dekstrin gandum. Ramuan-ramuan ini berfungsi untuk mengembalikan keanjalan dan ketahanan kulit, memeliharanya agar sentiasa kelihatan muda dan berseri.

GT Kolagen Activ 3D

Hanya menggunakan peptide kolagen marin yang mempunyai gred tertinggi, dan ini membolehkan penyerapan segera oleh badan sehingga 1.5 kali ganda*.  Ia juga sesuai untuk semua jenis kulit dan merangsang pengeluaran kolagen di dalam lapisan kulit untuk menegangkan dan mengekalkan keremajaan kulit.

Buah Camu-camu memiliki kandungan Vitamin C yang tinggi – 30 kali lebih tinggu daripada sebiji oren. Ia bertindak secara semulajadi untuk mencerahkan kulit. Manakala dekstrin gandum pula adalah sumber serat yang bagus untuk meningkatkan penyerapan dan mengekalkan mineral dan nutrisi di dalam badan.

Kinohimitsu Kolagen Activ dapat memelihara kesihatan kulit, rambut, kuku serta tulang pada masa yang sama. Kolagen Activ juga membantu menguatkan gentian rambut, mencegah hujung bercabang. Ia juga membentuk kuku yang lebih kuat dan bersinar serta meningkatkan kepadatan tulang dan menyihatkan sendi.

Collagen Activ Sachet

Sempena pelancaran produk ini, Kinohimitsu telah mengadakan satu pencarian Duta Kinohimitsu eksklusif dengan Guardian yang mana Aktifkan Kecantikanamu adalah pertandingan untuk menyerlahkan kecantikan wanita dari dalam dan luar. Calon yang berminat boleh mendaftar melalui laman web rasmi di www.kinohimitsu.com/aktifkankecantikanmu atau mendapatkan borang di semua rangkaian Guardian.

Langkah-langkah penyertaan:

Langkah 1 : Hantarkan butir-butir peribadi seperti yang dinyatakan di dalam boring penyertaan

Langkah 2 : Sertakan resit pembelian produk Kinohimitsu Kolagen Activ 30’s dari mana-mana Guardian dan gambar bersaiz 5R setiap satu (Separuh dan seluruh badan)

Langkah 3 : Poskan ke TRN Marketing Sdn Bhd atau daftar secara atas talian di      www.kinohimitsu.com/aktifkankecantikanmu


Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *