(SEMASA) CITARASA IDAMAN DALAM PRODUK KFC TERBARU – MASAK MERAH RICE WRAP

Spread the love

 Pic 1

Kuala Lumpur, 3 Ogos 2015 – KFC Malaysia menghasilkan satu sentuhan unik terhadap hidangan Zinger Rice Wrap yang mendapat sambutan hangat pada bulan Mac lalu dengan menggabungkan citarasa tradisional keenakan masak merah di dalam produk terbaru, KFC Masak Merah Rice Wrap.

Pic 4

“Produk terbaru ini adalah sajian seimbang, ringkas dan menyelerakan, dengan olahan citarasa tempatan kegemaran rakyat Malaysia, iaitu masak merah. Kami di KFC berasa amat teruja kerana dapat menyediakan para pelanggan setia KFC, terutama sekali golongan remaja dan belia dengan hidangan yang sesuai dengan gaya hidup mereka yang sentiasa sibuk,” kata Ahmad Taufek Omar, Ketua Pegawai Pemasaran Digital & Teknologi Maklumat, KFC Malaysia.

Hidangan terbaru KFC Masak Merah Rice Wrap ini adalah gabungan kepingan Zinger rangup, dibalut dengan tortilla bakar, berintikan Nasi Colonel, sayuran segar seperti tomato, bawang, timun rangup dan disempurnakan dengan sos masak merah yang lazat. KFC Masak Merah Rice Wrap adalah satu hidangan lengkap yang bukan sahaja menyelerakan, malah ringkas serta mudah untuk dinikmati di mana jua anda berada.

Buat pertama kalinya, KFC Malaysia menawarkan hidangan Rice Wrap ini dalam saiz Jumbo (menggunakan tortilla 10.5 inci) dengan harga hanya RM6.90* untuk hidangan a la carte. Untuk hidangan yang lebih besar, pelanggan boleh memilih Masak Merah Rice Wrap saiz Jumbo dalam kombo yang mengandungi kentang goreng (saiz biasa) dan minuman terbaru, 7Up Lemon & Mint pada harga yang berpatutan, iaitu hanya RM8.90*.

Untuk lebih nilai, pelanggan juga boleh memilih Super Jimat Rice Wrap Box, yang mengandungi satu KFC Masak Merah Rice Wrap bersaiz junior (menggunakan tortilla 6.5 inci), seketul ayam Original Recipe atau Hot & Spicy, satu kentang goreng Crispier Fries (saiz kecil), dan satu minuman berkarbonat dengan harga yang sungguh berpatutan, pada hanya RM9.45!

Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk menikmati hidangan terbaru ini di KFC berdekatan bermula dari 3 Ogos, sementara stok masih ada.

(*Harga A la Carte dan Kombo mungkin berbeza mengikut lokasi.)


Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *